Pagine

martedì 27 settembre 2011

ראש השנה התחלה טובה

יש לי מנהג כזה להכין רשימות, רשימות שבהן אני כותבת מה אני רוצה לעשות ומה אני צריכה וחייבת לעשות. אני קוראת להן רשימות ה טו דו ,הן נכתבות בפנקסים, על דפים בודדים, במחברות, הן מפוזרות בכל מקום, בסטודיו, בבית, באוטו, נמצאות בכיס של הג'ינס, בתיק. אפילו הדברים הכי בנאלים נכנסים לרשימות האלו ואחרי כמה זמן אני חוזרת אליהן, מסתכלת ומסמנת- זה עשיתי,זה יצא לפועל, זה לא קרה ולא יקרה לעולם. וכך מרשימה לרשימה אני רואה כמה הספקתי ומה עוד נשאר לי להספיק ולעשות. זה יוצר אצלי מין תחושה של עשייה מתמדת! לא רק חולמת ומפנטזת, אלא באמת פועלת

  רק בזכות הרשימות האלו אני יכולה באמת לזכור מה רציתי לעשות ומה באמת נעשה בפועל, מה היה בגדר חלום ומה באמת הפך למציאות. הרבה דברים עוברים עלינו במהלך שנה שלמה,למרות שהזמן טס ,365 ימים הם המון זמן
אבל יש דברים שקרו השנה שלא נכנסו לרשימות הטו דו, דברים שקורים כדרך הטבע

ועכשיו שמתחילה לה עוד שנה זה הזמן להתחלות חדשות, זה הזמן להתחיל ברשימות חדשות,לקוות שאת רובן אסמן בוי וזה הזמן שמשאלת לב אחת תתגשם עוד השנה
זה הזמן לאחל לכולם, שהשנה הבאה תיהיה עוד יותר טוב מקודמה,שתיהיה שנה של בריאות, אהבה, יצירה, נתינה, הקשבה, הבנה, שלום, שתיהיה מלאה באלפי דברים טובים כמו גרעיני הרימון היפים והזוהרים

וביחד עם כפית גדושה של דבש שתיהיה גם סופר מתוקה

שנה טובה 
יעל



Il capodanno ebraico è un buon inizio

Ho l’abitudine di scrivere tutto quello che devo fare. Stilo elenchi e li chiamo TO DO LIST.
Scrivo le mie liste su fogli di carta o quaderni e me li ritrovo ovunque: in studio, a casa, in auto, nelle tasche dei pantaloni, nella borsa…
Ci scrivo le cose da fare e le cose che vorrei fare, ma quando inizio a rileggerle e a spuntare le cose risolte, di solito ci aggiungo un’altra categoria: le cose che non farò mai.
In questo modo ho sotto controllo tutto e ho un riscontro per capire cosa ho realizzato e cosa è rimasto nel limbo dei sogni. In un anno succedono tantissime cose, il tempo vola e 365 giorni da riempire sembrano tanti.
Ci sono cose che però non si possono scrivere nelle liste, ma solo vivere.


Adesso inizia un nuovo anno ebraico e sarà il tempo di scrivere tante nuove liste piene zeppe di desideri da realizzare.


È quindi tempo di augurare a tutti voi un anno ancora più bello del precedente, pieno d’amore, creatività, ascolto, comprensione, pace e mille cose buone, belle e splendenti come i semi di melograno!
 Il melograno è il simbolo del capodanno ebraico

E se volete un anno ancora più dolce, gustateveli con un cucchiaino di miele.


Anche il miele è uno dei simboli del capodanno ebraico

Shana tova-Buon anno
Yael

2 commenti:

  1. שתהיה שנה טובה , מלאת יצירתיות ודברים טובים, שתעשי את מה שאת אוהבת ותהני.

    RispondiElimina
  2. שנה טובה ובריאה. המשך יצירתיות פוריה ונפלאה.
    איילה

    RispondiElimina